Dutch    French    English
View Thread: Tarja @ Opera Rock Show
Who is here? 1 Guest
 Print Thread
Tarja @ Opera Rock Show
Silver_Wings
#1 Print Post
Posted on 24-01-2010 14:24

Super Admin

Aangezien er tijdens Epica toch enige sprake van geweest is dat er eventueel wat volk wil gaan. Dan maar een topic ook al is nog niets zeker.

Er staat een mooie wedstrijd online op de festivalsite die sommigen misschien wel kan interesseren. En je kan altijd meedoen he, ook al is het niet zeker dat je kan gaan.

The organizers decided to announce a contest for fans to make 1-1.5 minute long videos promoting this event.

On the 2010 Miskoc Opera Festival, Opera-Rock Show, Tarja Turunen will give a concert entitled "Classic and Divine" with a symphonic orchestra and choir. The organizers decided to announce a contest for fans to make 1-1.5 minute long videos promoting this event. The participants may use songs, pictures or videos of Tarja for making the video. The 3 winners of contest will be picked by Tarja personall!!

Prizes:
1st prize: Two tickets for the Classic and Divine concert, a Tarja gift pack, and a meeting with Tarja at backstage (only for contest winner).
2nd prize: Two tickets for the concert and a Tarja gift pack.
3rd prize: Two tickets for the concert

All videos sent in will be presented in the official youtube channel of concert (http://www.youtube.com/user/operarockshow), so please send videos (in terms of size and format) that youtube can use. The videos can be sent to this email address: . Deadline: 1st of May 2010. This video - made by Aliafne - is another sample what kind of videos we expect. Videos are welcome from all over the world!

-xxx...

www.freewebs.com/ourwintercollection

myspace.com/__leen
Liez
#2 Print Post
Posted on 25-01-2010 21:27

Addict

Ooh... Het kriebelt om te gaan! Als het zoals bij Epica is, gaat dat echt wel de moeite zijn!
Wie gaat er al naartoe?

Labyrinth
#3 Print Post
Posted on 25-01-2010 21:39

Fan

Ik heb die dag geen zaterdagcursus. Geen idee of het kan voor mijn werk. Goesting genoeg alleszins Smile

www.youtube.com/user/SingForMeMyLove
picasaweb.google.com/bernard.thant/

Silver_Wings
#4 Print Post
Posted on 26-01-2010 00:13

Super Admin

Als mijn examens gedaan zijn, ga ik, maar ik moet dat eerste ff navragen Pfft En ik denk niet dat ik mij zo ver ga bemoeien met de planning.

Met de wedstrijd doe ik ook mee, een fan pakket kan altijd leuk zijn om te winnen Smile
-xxx...

myspace.com/__leen
Attila
#5 Print Post
Posted on 26-01-2010 09:34

Admin

Ik zit voor 99% zeker met examens Sad Sad, dus voor mij zal het waarschijnlijk nix worden. Wat niet wegneemt dat ik wel zal helpen met die wedstrijd en hoop dat er toch een of andere geschifte kerel alles op 1 week zet, voor de 12e.

"The Wheel of Time turns, and ages come and pass, leaving memories that become legend. Legend fades to myth, and even myth is long forgotten when the age that gave it birth comes again."
http://thewintercollection.co.nr/

www.myspace.com/attila1066
runa
#6 Print Post
Posted on 26-01-2010 10:53

Fan

ik heb al eens gekeken naar de prijs van een vliegtuigticket: +/- 120 euro en Miskolc ligt op 2 uurtjes treinen van Boedapest.... ik heb eigenlijk ook wel heel veel zin om te gaan. nu da thuis nog verkocht krijgen ....

Liez
#7 Print Post
Posted on 26-01-2010 21:04

Addict

Attila wrote:
en hoop dat er toch een of andere geschifte kerel alles op 1 week zet, voor de 12e.

Uw medestudenten gaan dat erg appreciëren! Mr. Green

Attila
#8 Print Post
Posted on 27-01-2010 09:35

Admin

Mijn medestudenten mogen ook mee naar Tarja ... Wink.
@ Marijke, ik zal wel bij Maarten blijven, terwijl jullie je amuseren in Boedapest.

"The Wheel of Time turns, and ages come and pass, leaving memories that become legend. Legend fades to myth, and even myth is long forgotten when the age that gave it birth comes again."

fullmoon
#9 Print Post
Posted on 27-01-2010 18:55

Starter

runa wrote:
ik heb al eens gekeken naar de prijs van een vliegtuigticket: +/- 120 euro en Miskolc ligt op 2 uurtjes treinen van Boedapest.... ik heb eigenlijk ook wel heel veel zin om te gaan. nu da thuis nog verkocht krijgen ....

heb ook al goedkopere vliegtickets gezien ... vertrekkende vanaf brussel

www.winterstormnederland.nl/phpfusion/images/wlbfanclubbannerkl.jpg

www.winterstormnederland.nl
Silver_Wings
#10 Print Post
Posted on 29-01-2010 18:47

Super Admin

Ik heb wat zitten nakijken. Aangezien we mss met 4 gaan lijkt me zo, kunnen we de optie auto eventueel ook nog meerrekenen. Tot in Miskolc is het zo'n 1550 km (dus tot in Budapest zo'n 1350 - 1400 km). Wat het in principe veel budget vriendelijker kan maken en dan zijn we van het openbaar vervoer gedoe wel af.
Nadeel is dat we dan wel 2 volle dagen aan autorijden kwijt zijn (al valt dat eventueel nog wat weg te werken door maar een halve dag te rijden en dan een stukje duitsland te verkennen en dan de volgende dag gwn vroeg uit te veren terug te verrekken waardoor we dan telkens toch nog een groot deel van de namiddag hebben).

Ik ben weer veel te ver aant nadenken, ik weet het maarjah. Moet steeds zelf nog zien of ik het haal.

Is het trouwens voor de 'werkende' onder ons gemakkelijker om een week van maandag tot vrijdag vrij te krijgen dan bvb om het einde van de ene week vrij te krijgen en het begin van de volgende? (of maakt da niet uit, want ik als student die maar gaat werken als het haar uitkomt heeft hier geen ervaring mee Pfft).

En ik heb al wat ideetjes voor het reclamefilmpje, wie nog !
-xxx...

Edited by Silver_Wings on 29-01-2010 18:48

myspace.com/__leen
Corpsegroom_x
#11 Print Post
Posted on 29-01-2010 19:04

Fan

IK wil zeker meegaan... Ffu aant zagen aan mn ma nzo..

i141.photobucket.com/albums/r68/Nightwens/Untitled-1.jpg
http://nl.netlog.com/corpsegroom_x
http://www.myspace.com/__michaelg

Minä Rakastan Tarja!!

http://www.facebook.com/profile.php?id=1636363654
Liez
#12 Print Post
Posted on 29-01-2010 20:42

Addict

Ik krijg sowieso geen volledige week vrij in juni. Ik mag dan enkel overuren terugnemen en daar heb ik er nu al genoeg van.
Het hangt er een beetje vanaf hoe lang jullie zouden gaan en van wanneer tot wanneer...

Labyrinth
#13 Print Post
Posted on 30-01-2010 15:15

Fan

1600 km heen + 1600 km terug is ongeveer 4 volle dagen auto, vlucht met Wizzair circa 70 eur, vanuit Budapest in Miskoc raken met openbaar vervoer moet te doen zijn. We zien wel. M is 3e grootste stad in H. PS: tickets 25 euro tot 1 april, daarna 30 euro.

www.youtube.com/user/SingForMeMyLove
picasaweb.google.com/bernard.thant/

fullmoon
#14 Print Post
Posted on 30-01-2010 16:39

Starter

Ik ga zowiezo met de vlieger omdat ik alleen 11 en 12 juni vrij kan krijgen (als ik uberhaupt vrij krijg) dus voor mij is met de auto gaan geen optie.

Plus Leen .... het mag dan misschien wel goedkoper lijken met de auto gaan, maar vergeet niet dat je ook nog de afschrijving van je auto hebt met zoveel km's ..... en mocht je met pech komen te staan dan kom je ook nie echt veel verder.

www.winterstormnederland.nl/phpfusion/images/wlbfanclubbannerkl.jpg

www.winterstormnederland.nl
Silver_Wings
#15 Print Post
Posted on 30-01-2010 17:14

Super Admin

Nja vlieger dan wss.

Tickets voor het concert kun je trouwens thuis afprinten normaal gezien, dus dan komt er geen verzending bij. Ik probeer op het einde van we week te weten te komen of ik vrij heb of niet.

Ik zou er zoieso wel 5 dagen ofzo naartoe willen gaan; gwn heen en terug vind ik wat zonde van het geld, tis nu eenmaal iets anders dan gwn is naar Duitsland op en neer rijden.
-xxx...

myspace.com/__leen
Liez
#16 Print Post
Posted on 08-02-2010 21:57

Addict

@ Leen: Al nieuws over je planning voor school?

Attila
#17 Print Post
Posted on 09-02-2010 16:07

Admin

Neeh nog niet, ik ga morgen al mijn papieren eens tegoei bekijken en dan mailen. Want ik kan ni echt meer volgen, er zijn er die zeggen dat het eindwerk voor tege den 15 juni is, en dan ben ik nogal gekloot wss...
-xxx...

Liez
#18 Print Post
Posted on 09-02-2010 20:43

Addict

Die examens/eindwerken/deliberaties/... nergens goed voor... Evil
Zelfs ik heb er nog last van! Ik ga alvast wat overuren opzij houden en dan kan ik ook gaan pingelen Pfft

Attila
#19 Print Post
Posted on 10-02-2010 14:43

Admin

Tegen wie zegt ge het... maar ik hoop (en tis Kenny dit keer Wink) dat voor de rest iedereen kan gaan. De belgen moeten toch degelijk vertegenwoordigd zijn Very Happy

Silver_Wings
#20 Print Post
Posted on 11-02-2010 16:53

Super Admin

Nog geen nieuws van school, heb gemaild. Maar wel nieuws van de organisatoren

Doing an international Winter Storm Official Fanclub meeting became a returning topic at different forums.

Dear Tarja fans!

We are happy to see the ethusiasmn towards Classic and Divine concert of Tarja. Our job is exactly this: to organise a unique concert that proves to be worthy for all this interest.
Doing an international Winter Storm Official Fanclub meeting became a returning topic at different forums since it is already very likely that many foreign fans will come from all over the world. We have been also thinking about it and we came to the following conclusion: organising an event of this kind makes sense if many people participate. It would not be nice for anybody to announce an organised meeting where only few people would turn up. So we decided that we are ready to ensure a background for such happening if we see that enough people are interested.
Our „offer” is the following: in the beginning of May we are going to review the ticket sales and if we see that at least 100-150 fans will come from at least 10 countries, then – together with the Hungarian fanclubs - it is likely that it will not be a failure. In this case we can offer a suitable place, technical equipments, and we can start brainstorming about the program together with the fanclubs.
In order to achieve this you fans can do the most. The earlier you buy your tickets at Ticket Express or in the European network of Eventim, the more likely it is going we are going to be able to help. The ticket prices are very friendly by European standards, since they cost only around 25 Euros before April 1, and 30 Euros after that. Prices were set in order to be affordable for people inside and outside Hungary too.
So, from now on the decision is in your hands. We hope we are all going to have a blast!

The organisers

Nu wil ik zeker gaan. Al denk ik wel da 100-150 man nog niet zo simpel gaat zijn.
-xxx...

myspace.com/__leen
Jump to Forum:
Google Ads
Login
Username

Password

Not a member yet?
Click here to register.

Forgotten your password?
Request a new one here.
Activiteiten
<< September 2010 >>
Ma Di Wo Do Vr Za Zo
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      
Latest Forum Posts
What Lies Beneath
Boeken
Tarja-Sheet Music
Voetbal
MFVF VIII
Users Online
· Guests Online: 3

· Members Online: 0

· Total Members: 101
· Newest Member: Jordy
Shoutbox
You must login to post a message.

04/09/2010
jeeeeeeej! Ik heb de partituren van If You Believe!! <3

03/09/2010
Ik heb hem ook, gekocht bij de afzetters van FreeRecord, want anders duurde het te lang Very Happy Hij is inderdaad echt goed. Verdere discussie liefst in het forum Smile.

03/09/2010
de nieuwe site is echt tof gedaan! Pfft

03/09/2010
ik heb WLB! klinkt super!

03/09/2010
amai, ne dikke proficiat! de nieuwe lay-out is super!

Tarja Official Webshop

Render time: 5.67 seconds 417,753 unique visits